2012. november 26., hétfő

Ajándék

Úgy esett, hogy az első igazi fonásom egyből ajándékba készítettem, tudom ilyet nem szokás, de ezt most így hozta az élet, derült égből a villámcsapás helyzet. Fontos volt nekem, hogy szép legyen, erre már a szín megviccelt szép vörösbarnát terveztem, sajnos csak selyemfestékem volt, abból lett valami gyalázatos barackvirág szín festés után, ami végül fonáskor egészen tűrhető beige-re szépült. De legalább az alapanyag kifogástalan, kid mohair top, és élvezet volt még ilyen gyakorlatlanul is fonni, finom pihe puha moher, de nem könnyű elszakítani...



 Zsu, ezt tudd be a népszerűségednek, de most vettem észre, hogy automatikusan átvettem a témával kapcsolatos szókincsed, és tudattalanul fogalmaztam a te szavaiddal, mi kívánkozik ebből a fonalból :), remélem nem bánod.

1 megjegyzés:

  1. Ez... ez gyönyörűűűű! :D
    ...és a rokkád színével se tudok betelni...

    Dehogy bánom! Ezek a fordulatok maguktól kívánkoznak elő a téma kapcsán, tehát nem az enyém az érdem ;)

    VálaszTörlés